Serviceanmälan
Anmäl sådant som inte fungerar i din lägenhet, exempelvis att kranen droppar eller fönster som inte går att stänga. Du kan även anmäla fel i gemensamma utrymmen i fastigheten eller på gården.
Hur går det till?
-
Klicka på Gör serviceanmälan.
-
Ladda gärna upp bild på felet, då kan vi ofta hantera ditt ärende snabbare.
-
När du skickat in din serviceanmälan får du en bekräftelse via mejl.
-
Din husvärd eller en av våra samarbetspartners kontaktar dig inom 24 timmar (helgfri vardag) för att boka tid för åtgärd eller ett videosamtal.
-
Om du har frågor eller vill komplettera ditt ärende med information eller bilder så kan du svara på bekräftelsemejlet.
Störningar
Om du blir störd av dina grannar ska du ringa kundtjänst, 040-31 33 00.
Akuta fel
Akuta fel eller störningar på kvällar och helger, exempelvis vattenläckor eller elfel, anmäls till vår fastighetsjour. Ring 040-31 33 33.