Artikel "Jag är här för att hjälpa våra kunder"

- Jag jobbar i MKB:s kundtjänst där vi tar hand om alla telefonsamtal. Vi besvarar 800 - 1 200 samtal om dagen. Det är mest våra kunder som ringer och vi hanterar olika ärenden som till exempel felanmälan.

Licens:Creative Commons Erkännande Dela lika

Tamer Nour är biträdande kundtjänstchef på MKB.
Beskriv en vanlig dag!

- Jag tar emot många telefonsamtal och besvarar frågor från alla som kommer till vår reception. Jag tar emot felanmälningar och registrerar i vårt system, det kan vara fel på spisen eller en kran som inte fungerar. Jag besvarar även många olika frågor via mail om till exempel parkeringsplatser eller vår nyproduktion.
Hur påverkar MKB:s kunder ditt jobb?
- Vi är här för att hjälpa våra kunder, att göra dem nöjda är vårt viktigaste mål.
Vad gör ditt jobb roligt?
- Variation och vardagsutmaningar! Det kan vara små eller stora utmaningar, och att hitta lösningarna är det roligaste.
Vad gör det svårt?
- Att det ibland blir förseningar för våra kunder, varor eller service från våra leverantörer som inte är i tid. Att hålla vad vi lovar är oerhört viktigt.
Har du någon favoritplats i Malmö?
Jo! Möllan är min favoritplats.

Dela den här sidan: