Sök bland frågor och svar
Eller klicka dig fram bland frågor andra ställt
MKB Boapp
-
Vad kan jag använda MKB Boapp till?
- Få info från MKB om vad som händer i huset/området
- Göra serviceanmälan
- Boka tvättid om din fastighet har denna funktion
- Kontakta MKB genom att skriva i flödet
- Prata med dina grannar – byta, köpa sälja, hjälpa varandra.
- Se ditt kontrakt – och mycket mer.
-
Kan jag radera det jag skrivit i flödet på MKB Boapp?Ja det kan du.
- Öppna upp appen och det inlägg du vill radera
- klicka på de tre prickarna längst upp till höger
- välj Ta bort.
-
Hur lägger jag till fler från mitt hushåll i MKB Boapp?På appens startsida:
- klicka längst ner till höger
- välj "Hantera boende"
- klicka på plus-tecknet längst upp till höger
- fyll i e-post och välj roll
- klicka på "Skicka".
-
Kan jag anmäla ett inlägg i MKB Boapp?Ja det kan du enkelt göra i appen
- öppna upp det inlägg du vill anmäla
- klicka på de tre prickarna längst upp till höger
- välj Rapportera.
-
Vem kan se vad jag skriver i flödet på MKB Boapp?Det du skriver i appen syns enbart för dig och de som bor i samma eller närliggande MKB-hus samt MKB. Vill du veta mer exakt kan du titta under Kontakter > Grannar.
-
Jag behöver teknisk support med MKB Boapp!För tekniska problem och teknisk support, vänligen kontakta info@mkbfastighet.se
-
Jag har glömt mitt användarnamn och/eller lösenord till MKB Boapp?Ditt användarnamn är den e-postadress du använde vid registrering. Klicka på "Glömt lösenord" i login-vyn för att återställa lösenord